Wakacje

Jutro wyjeżdżam do Kołobrzegu na tydzień ze swoją córcią także nie będzie nowych inspiracji kuchennych, ale nie zostawiam was z niczym na podróż pociągiem ( bo to aż 12 godzin) przygotowałam dla młodej pyszne wegańskie muffiny jak i mały torcik raw dla mnie. Muffiny wyszły pycha przynajmniej tak twierdzą córcia i mój braciszek, do zrobienia  użyłam:
  • 1 szklanka mąki orkiszowej
  • 1 szklanka mąki ryżowej
  • 0,5 szklanki cukru trzcinowego
  • 2 dojrzałe banany
  • 1 cukinia
  • 1 łyżeczka proszku do pieczenia
  • 1 łyżeczka sody oczyszczonej
  • 1 łyżeczka cynamonu
  • 3/4 szklanki kakao 
  • 2 łyżki oliwy
Zaczynamy od sypkich składników umieszczamy je w misce, następnie dobieramy się do cukinii i bananów blendujemy je na gładko teraz należy połączyć mokre z suchymi składnikami wymieszać przełożyć do foremki na muffiny i wstawić do piekarnika nagrzanego do 180 stopni C i piec 25 minut.


Przepis na Raw-torcik
  • Orzechy pistacjowe namoczone
  • siemię lniane 
  • 3 śliwki suszone
Te składniki należy zmiksować a następnie masę przełożyć na papier do pieczenia i wstawić najlepiej na noc do piekarnika i suszyć w 40 stopniach.
Bita śmietana to nic innego jak zmiksowane mleczko kokosowe  dokładny przepis tutaj
Owoce do dekoracji :)






Przygotowałam sobie również sałatki owocowe, jestem gotowa do podróży do zobaczenia za tydzień ściskam owocowo!!!

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Kluski na parze inaczej

Frutariańskie śniadanko

Cynamonem pachnący