RAW - słodycze




Naszła mnie w niedzielne popołudnie ochota na coś słodkiego jednak nie miałam ochoty na żadne owoce miałam ochotę zjeść jakieś ciastko jednak z racji tego że staram się być na surowej diecie nie było to nic kupnego. W szufladzie leżały orzechy,sezam,migdały,kokos stwierdziłam że coś z tego stworzę no i  zaczęła się kombinacja. Zmieliłam wszystko na mąkę dodałam także parę daktyli i nie wielką ilość wody , tak powstała masa była bardzo plastyczna wyłożyłam nią foremkę(pewnie lepiej by smakowało jeśli bym to troszkę podsuszyła bo by było chrupiące jednak takie też było wyśmienite) no ale co dalej, może jakaś masa , bananów u mnie nigdy nie brakuje więc zmiksowałam banana z kokosem żeby masa była gęstsza i tak powstałe ciastko udekorowałam i schowałam na 2 h do lodówki a o to efekt. Z pozostałej masy uformowałam kuleczki i obtoczyłam je w kakao i zmielonym kokosie:)

Komentarze

  1. pyszności!
    pozdrawiam cieplutko,
    Szana,
    www.gastronomygo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Kluski na parze inaczej

Frutariańskie śniadanko

Cynamonem pachnący