Brownie

Miało być surowo i będzie , ale teraz chciałam wam pokazać zdrowe pyszne ciasto z cukinią. To ciasto chodziło już za mną od dawna , w tamtym tygodniu dostałam olbrzymią cukinię i tak leżała sobie i leżała ale nadszedł jej czas i powstało pycha brownie a o to składniki potrzebne
  • 2 szklanki cukinii ( ja miałam jedną dużo ale i tak całej nie zużyłam)
  • banan
  • 1,5 szklanki zmielonych płatków owsianych 
  • 0,5 szklanki zmielonych migdałów
  • 1 szklanka mleka sojowego
  • 3 kopiaste łyżki kakao 
  • 0,5 szklanki cukru trzcinowego
  • 0,5 łyżeczki proszku do pieczenia
  • 0,5 łyżeczki sody oczyszczonej
Zaczynam od cukinii której nie obieramy tylko myjemy kroimy i umieszczamy w blenderze razem z bananem i mlekiem sojowym można także dorzucić w tym momencie cukier trzcinowy blendujemy wszystko na jednolitą konsystencje , w osobnej misce mieszamy płatki migdały proszek do pieczenia sodę oczyszczoną i kakao , wlewamy teraz naszą cukiniową masę  łączymy składniki w jedną całość gotową masę przelewamy do brytfanki wyłożonej wcześniej papierem do pieczenia wkładamy do piekarnika rozgrzanego do 175 stopni C i pieczemy od 20-25 minut , życzę przyjemnych doznań z tym pysznym ciastem:)

Komentarze

  1. Miałam okazje skosztować tego ciasta stwierdzam że jest mniam!!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Kluski na parze inaczej

Frutariańskie śniadanko

Cynamonem pachnący