A może młoda kapusta??

Wariacji na temat młodej kapusty jest pewnie pełno, ja ją wsadziłam do naleśnika i polałam pianką czosnkową było pyszne i nawet największy mięsożerca w moim domu powiedział że smaczne:).
Na naleśniki  każdy ma swój przepis ja od lat robię według przepisu z mojej głowy.

NALEŚNIKI - no więc u mnie są to jaja,mleko,woda,olej,sól,mąka.
Białka oddzielam od żółtek,i ubijam na sztywną piankę białka następnie dodaję żółtka i wszystkie mokre składniki miksuję przez chwilę i dodaję mąkę - miksuję do połączenia składników i odstawiam na 30 minut KONIEC!
FARSZ- Młoda kapusta,koperek,pieczarki,cebula,przyprawy.
Kapustkę dobrze myjemy i oglądamy ją czy nie ma jakiś stworzonek , szatkujemy,cebulę kroimy w małą kosteczkę i przesmażamy ją następnie dodajemy poszatkowaną kapustę i dusimy ją na małym ogniu przez 5 - 10 minut następnie dodajemy pokrojoną pieczarkę  przyprawy i koperek  dusimy pod przykryciem do  miękkości. Następnie nadziewamy kapustą nasze naleśniki na każdy kładziemy także plasterek sera.
PIANKA CZOSNKOWA- śmietanka30%  , sól, czosnek. Śmietankę ubijamy z solą , do ubitej śmietany dajemy zmiażdżony czosnek i mieszamy.

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Kluski na parze inaczej

Frutariańskie śniadanko

Cynamonem pachnący