Słodkie chwile



Dziś przepis na pyszne muffinki bez dodatku jajek i cukru , są pyszne można je zjeść na śniadanie lub po prostu na podwieczorek.


  • 2 łyżki mąki pszennej typu graham
  • 2 łyżki mąki pszennej
  • 1/2 szklanki zmielonych orzechów laskowych
  • płatki migdałowe
  • 1 łyżeczka proszku do pieczenia
  • 2 łyżki mąki orkiszowej (grubo mielonej)
  • banan
  • 6 łyżek mleczka kokosowego
  • daktyle(ja dałam 6 zależy jak chcecie mieć słodkie muffinki)
  • jabłko
  • ekstrakt waniliowy
  • groszki czekoladowe( ja dałam żeby skusić moją córcię) 
Piekarnik nagrzewamy do 180 stopni . Do blendera wrzucamy pokrojonego banana, jabłko, ekstrakt waniliowy,mleko kokosowe, daktyl miksujemy na jednolitą konsystencje. Teraz do miski wsypujemy mąki proszek do pieczenia , płatki migdałowe groszki czekoladowe,zmielone orzechy, mieszamy i dodajemy teraz mokre składniki które wcześniej miksowaliśmy łyżką mieszamy tak aby mokre i suche składniki dobrze ze sobą połączyć. Formę na muffinki wykładamy papilotkami i łyżką nakładamy nasze ciasto, pieczemy 20-25 minut.

Komentarze

  1. Czekam na te cudowne muffinki.Ja tu nie mogę do ciebie zaglądać bo mnie tylko kusisz tym jedzeniem które wygląda apetycznie ,smakuje apetycznie.Raj na ziemi.-to ja kasia

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Kluski na parze inaczej

Frutariańskie śniadanko

Cynamonem pachnący