Quinoa - A co to? C.d.


Ja przygotowałam z tych pysznych ziarenek tortille.


  •   Quinoa
  •  tortilla
  •  papryka (pokrojona w słupki) 
  • marchew (pokrojona w słupki)
  • ogórek kiszony (pokrojona w słupki)
  • ogórek zielony (pokrojona w słupki)
  • mieszanina sałat
  • groszek zielony mrożony 
  • fasola biała( może być z puszki)
  • sól,pieprz chilli,curry
  • humus do posmarowania placków  

Zaczynamy od przygotowania komosy ryżowej, płuczemy ją pod bieżącą wodą, ja użyłam 1 szklankę więc do ugotowania jej potrzebowałam 2 szklanek wody , do gotującej się quinoi dodajemy sól pieprz curry chilli, gotujemy aż cała woda wyparuje . Do ugotowanych ziarenek dodajemy groszek i fasolkę wszystko ze sobą łączymy. Naszą tortille podpiekamy na patelni i taką cieplutkkłą smarujemy humusem przy brzegu placka wykładamy sałatę marchew ogórki paprykę i nasze ziarenka teraz zwijamy i gotowe można degustować.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Kluski na parze inaczej

Frutariańskie śniadanko

Cynamonem pachnący