Placki ziemniaczane

Każdy ma swój sposób na placki ziemniaczane i ja także mam swój , pamiętam że kiedyś ich nie lubiłam ale teraz uwielbiam ale tak to jest jak się jest dzieckiem. Tak więc do moich placków będziemy potrzebować:
  • 6 ziemniaków dużych
  • 1 cebula duża
  • 2 ząbki czosnku
  • koperek lub pietruszka 
  • 2 jajka
  • 3 łyżki mąki pszennej 
  • przyprawy sól,pieprz,papryka,gałka muszkatołowa 
Teraz jak już wszystko mamy możemy się zabrać do obrania ziemniaków cebuli i czosnku , obrane ziemniaki ścieramy na tarce lub w robocie kuchennym i tak samo postępujemy z cebulą, czosnek wyciskamy przez praskę wbijamy jajeczka wsypujemy koperek mąkę i przyprawy i wszystko razem mieszamy no i mamy naszą masę teraz wystarczy usmażyć , można je podać z sosem pomidorowym , grzybowym lub po prostu z cukrem czy też z ketchupem,ja dzisiaj zrobiłam sobie sosik grzybowy.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Kluski na parze inaczej

Frutariańskie śniadanko

Cynamonem pachnący