Grzanki francuskie

Grzanki francuskie zawsze robiła mi moja mama i jako dziecko je uwielbiałam i do tej pory się nic nie zmieniło dalej je lubię ale lubi je także i moja córcia , właściwie to nie wiem dlaczego francuskie macie jakieś pomysły dlaczego?? Robi się je tak:
  • bagietka , bułka 
  • mleko 
  • jajka
  • masło
  • ulubione dodatki u mnie był to dżem
Naszą bagietkę tudzież bułkę kroimy na kromeczki, do miski wlewamy mleko dodajemy jajka  i trzepaczka rozbijamy, do tej masy mleczno jajecznej można dodać cukier waniliowy i cynamon a można też zrobić na ostro i dodać chilli jednak u mnie jest bez tych wszystkich dodatków teraz na patelnie dajemy masełko i topimy,kromki maczamy w masie i kładziemy na patelnie smażymy aż się za rumienią , i gotowe są pyszne!!

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Kluski na parze inaczej

Frutariańskie śniadanko

Cynamonem pachnący