Bomba z rana


Dzisiaj sobota i robi się naprawdę piękna pogoda słońce świeci ,a przede mną jeszcze troszkę pracy w kuchni przy torcie na Dzień Kobiet w Kinetik Fitness i żeby się dobrze poczuć zrobiłam sobie koktajl z truskawek tak wiem nie ma naszych polskich pysznych i słodkich no ale miałam taką ochotę !Do koktajlu wrzuciłam :


  • 6 truskawek
  • 5 lychee
  • 1 duże kiwi
  • 5 listków mięty
  • 5 listków bazylii
  • 1 szklanka soku z ugotowanych truskawek(może być woda)
Do blendera wrzucam nasze owoce i świeże liście i wlewamy sok , ja ugotowałam sobie wczoraj mrożone truskawki i dlatego dzisiaj dodałam sok do koktajlu ale może też być woda i teraz zamykamy i blendujemy do gładkiej konsystencji , przelewamy do szklaneczki i pijemy naszą bombę z rana:)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Kluski na parze inaczej

Frutariańskie śniadanko

Cynamonem pachnący